Garmin Instict praktičan je brdskim biciklistima koji ne stignu gledati u zaslon prilikom vožnje



Garmin je prije nekoliko mjeseci predstavio cjenovno povoljan sportski ručni sat Instinct koji nije opremljen svim naprednim funkcijama najskupljih ručnih ura, no trebao bi biti dostatan većini prosječnih entuzijasta i rekreativaca. Družili smo se dulje vrijeme s jednim bijelim Instinctom ne bismo li utvrdili je li tvrdnja iz posljednje rečenice točna.

 

Većinu vremena proveli smo s ovim modelom na brdskom biciklu (sa i bez e-motora), a nešto manje i na cestovnom biciklu te trčeći. I ne samo to. Autor ovoga teksta nosio ga je 24 h dnevno: pod tušem, u krevetu, koseći travu, mijenjajući lampe na automobilu… Možemo dakle reći da smo ga iskušali u brojnim životnim situacijama.

 

Prilikom startanja aktivnosti sat vrlo brzo ulovi dovoljan broj GPS satelita, a odabir željene aktivnosti vrlo je jednostavan. Moguće je postaviti i nekoliko favorita, primjerice „MTB biciklizam“ ili „Biciklizam“ (cestovni) pa je moguće prilično brzo odabrati i startati aktivnost, u svega pet do 10 sekundi.

 

Očitavanje pulsa čitanjem promjena boje u koži danas je prilično precizno, a može se u kratkim trenucima razlikovati od mjerenja putem standardne trake u najviše desetak otkucaja


Očitavanje pulsa putem triju LED izvora na poleđini kućišta vrlo je dobro, a nismo uspjeli primijetiti veće nedostatke niti prilikom usporedbe s ciklo kompjutorom koji radi uz traku na prsima. Trajanje baterije sasvim je zadovoljavajuće; Kod nas je izdržala devet dana bez punjenja, uz nekoliko srednjih i duljih vožnji.

 

Ukoliko želiš promijeniti dvije ili tri aktivnosti u jednom treningu, primjerice u duatlonu ili triatlonu, Instinct nije najbolji izbor jer nema Multisport funkciju. Primjerice X-duatlon je odličan zimski trening i za brdske bicikliste što koristi i autoru ovog teksta. Na trening utrkama X-duatlona uspjeli smo prebacivati aktivnosti, međutim čitav je proces prespor i previše zamršen za prave utrke, no to niti nije osnovna namjena ovog sata. Za tako nešto ipak trena nabaviti neki od skupljih modela, primjerice Forerunner ili fenix.

 

Ono što je najvažnije u svakodnevnoj uporabi jest otpornost ovog sata. Dok obavljate svakodnevne poslove puno ćete puta ogrebati ili udariti sat. Instinct se ovdje pokazao jako zahvalnim modelom. Kućište i remen te staklo na zaslonu vrlo su otporni na bilo kakve ogrebotine.

 

Velik broj biciklista radije će umjesto ručnog sata odabrati ciklo kompjutor smješten na lulici ili cijevi upravljača. Ciklo kompjutor ima veći zaslon i cijelo je vrijeme u vidokrugu vozača. To doista ima smisla kod cestovnog biciklizma kada vozač ima vremena tu i tamo provjeriti podatke koji se očitavaju na zaslonu.

 

Zaslon modela Garmin Instinct vrlo je čitljiv i pri dnevnom svjetlu


No kod brdskog biciklizma stvari su malo drugačije, pogotovu u tehnički intenzivnijim disciplinama kao što su olimpijski kros ili enduro, kada vozač nema vremena pogledavati na zaslon. U tom slučaju ručni je sat praktičniji jer nudi jednake funkcionalnosti, a cijelo vrijeme nam je na ruci, dakle ne trebamo brinuti o tome jesmo li prije polaska na put ubacili ciklo kompjutor i traku za mjerenje otkucaja srca u torbu. Jedna briga manje.

 

Preporučena cijena: 299,99 eura

Ustupio: Garmin Hrvatska

Info o modelu pogledaj ovdje.

 

Garmin je na tržište lansirao Instinct u kućištima raznih boja



Pročitaj i:

Bobi testira: Garmin Instinct

F
oto: Garmin

Koristeći web stranicu mtb.hr slažete za uporabu kolačiča. Detalji.